"По извилистой дорожке Шли по миру чьи-то ножки Вдаль смотря широкими глазами, Шёл малыш знакомиться с правами Рядом мама крепко за руку держала, В путь-дорогу умницу свою сопровождала Знать должны и взрослые, и дети О правах, что защищают их на свете"
Був складений і затверджений план заходів. Використовувалися найрізноманітніші форми роботи.
З вихователями було проведено міні - брифінг по правовому вихованню "Дітям про їх права".
Для батьків був запропонований батьківській порадник "Дошкільний заклад - захисник прав і інтересів дітей". Вихователі виготовили ширми "Батькам про права дітей", стінгазету за віршем А. Костецького "Не буду", пам'ятки: "Способи відкрити дитині свою любов", "Мистецтво бути батьками".
У групах проведені заняття на теми: "Чи знаєш ти свої права", "Я маю право на ім'я", "Права та обов'язки дитини в сім'ї", " Як чудово все на світі знати", "Що означають наші імена".
Завдання: навчати дітей вмінню захищати себе при порушенні прав дитини; уміти співпереживати, здійснювати з власної волі добрі вчинки; закріпити уявлення про родинні зв'язки; формувати шанобливе, дбайливе ставлення до близьких, рідних людей; розвивати культуру мовлення; виховувати дисциплінованість, повагу до законів України. З дітьми проведено: дидактичні та логічні ігри: "Намистинка", "Назви права", "Світ мій, люстерко, скажи", "Усі, хто є на білім світі, мають право бути й жити", "Репортаж про нашу групу", "У кого більше прав", "М'яке серце", "Чарівний клубочок"; моделювання ситуацій та етюди: "Хочу і треба", Як я допомагаю дорослим", "Правила поведінки в транспорті", "Чи поважаю я права інших"; обмін думками: "Хто має право на сім'ю ", "Малюки в родині, їх права і обов'язки", "Чи однакові права у дітей і дорослих"; бесіди за круглим столом: "Десять НЕ МОЖНА" ( за В.О.Сухомлинським), "Свої права ти добре знай - їх шануй та захищай", "Хто нас любить", "Я та моє ім'я"; перегляд мультфільмів "Кожна людина має право"; КВК "Ми свої права знаємо – про обов'язки не забуваємо"; музичні розваги "Чарівний стілець" та "Казка про допитливого зайчика"; робота з художньою літературою: читання казок "Зайчикова хатка", "Вовк і семеро козенят", "Попелюшка", "Коза-Дереза"; ознайомлення з віршами І.Панасюка "Я не подумав про інших" та А.Костецького "Не буду".