Перед собою вчитель-логопед ставила наступні завдання:
закріплювати чітку вимову звуків с – сь в складах, словах та реченнях;
вчити дітей диференціювати звуки с – сь;
розвивати фонематичні процеси в зв'язку з фонемами, що вивчаються;
розвивати рухливість органів артикуляції, дрібну та загальну моторику;
продовжувати вчити дітей узгоджувати слова в роді, числі та відмінку;
вправляти дітей в поділі слів на склади;
вдосконалювати навички звукового аналізу і синтезу;
розвивати мислення, увагу, пам'ять;
викликати бажання спілкуватися, включатися в гру;
виховувати бажання говорити красиво.
Під час даного заняття використовувалося наступне обладнання: м'яч, набори для звукового аналізу, предметні малюнки на с – сь, картонне різнокольорове листя, д/г "Вправні пальчики", горіхи, наклейки (осінні листочки), фонограма спокійної інструментальної музики.
Також вчитель-логопед Федунець І.О. підготувала доповідь на тему "Вплив загальної та дрібної моторики на формування правильного мовлення".