Статистика
Онлайн всього: 13 Гостей: 13 Користувачів: 0
|
Головна » 2013 » Жовтень » 11
1 жовтня вихованці НВК побували з творчим візитом в міському територіальному центрі. Силами юних артистів було організовано концертну програму у якості привітання підопічних центру з Днем людей похилого віку. Сьогоднішні люди поважного віку в молоді роки віддавали свої сили і здоров'я, працюючи заради добробуту держави, власних родин. Тому цього дня ми вирішили зробити приємний сюрприз саме для них.Педагоги-організатори Інна Неводнича і Анна Соколова разом з учнями НВК Дариною Сєровою (10-В клас), Вікторією Коваленко, Анастасією Шпаченко, Анастасією Бабійчук (7-А клас), Іваном Винником і Ольгою Винник (4-А і 3-В клас) і Валерією Великою (7-В клас) подарували гостям гарну пісню, чудове поетичне слово і веселий танок.Головною винагородою для юних талантів та й для нас, дорослих, стали посмішки глядачів, час від часу сльози в них на очах і гучні аплодисменти.
|
На виконання листа міського відділу освіти від 17.09.2013 року 24 вересня 2013 року в дошкільному навчальному закладі №4 "Ромашка" проведений круглий стіл за темою "Перші результати забезпечення доступу кожної дитини до дошкільної освіти в рамках реалізації соціальних ініціатив Президента України з розширення мережі ДНЗ".
|
У вересні 2013 року у дошкільному навчальному закладі №4 "Ромашка" відбулася педагогічна рада на якій визначені завдання педагогічного колективу на 2013/2014 навчальний рік та затвердження річного плану роботи.Відповідно до Листа МОН України від 20.06.2013 № 1\9-446 "Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році" та інструктивно – методичних рекомендацій "Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році" пріоритетними напрямками діяльності педагогічного колективу дошкільного навчального закладу №4 у 2013/2014 навчальному році є:- забезпечення цілісного підходу до формування мовленнєвої компетенції дошкільників шляхом реалізації змісту освітньої лінії "Мовлення дитини" та "Іноземна мова" Базового компонента;
- охорона і зміцнення здоров'я дітей, їх повноцінний фізичний розвиток шляхом реалізації змісту освітньої лінії "Особистість дитини" Базового компонента;
- адаптованість дитини до шкільного навчання її позитивного ставлення до школи;
- впровадження спадщини В.О.Сухомлинського в практику роботи з дітьми та батьківським колективом.
|
|
|
|
| | |