В ході проведення заходу вчителем-логопедом Філіповою В.О. була підготовлена змістовна доповідь "Виховання самоконтролю за правильною вимовою проблемних звуків у дітей з ФФНМ" та показане підгрупове логопедичне заняття "Пеппі іде до школи". На занятті було використано багато яскравої наочності, технічні засоби навчання, ляльковий театр, ігрові прийоми.
Під час заняття було доведено, що систематичне навчання дітей-логопатів самоконтролю, самооцінки та оцінно-контрольних дій дасть можливість успішно підготувати їх до школи, розвинути правильне мовлення, сформувати передумови навчальної діяльності у школі. Реалізовувався принцип спеціальної освіти - принцип корекційної спрямованості при дотриманні триєдиного завдання, а саме: корекційне виховання, корекційний розвиток, корекційне навчання.