Інтерактивні технології навчання – це засіб досягнення високого рівня сприйняття навчального матеріалу молодшими школярами, який грунтується на принципах співробітництва та порозуміння між учасниками освітнього процесу. Використання цих технологій стимулює пізнавальний процес дітей, розвиває їхній творчий потенціал, комунікативні вміння, розумові здібності, допомагає встановленню емоційних контактів.
Саме такі форми організації пізнавальної діяльності побачили вчителі початкових класів, відвідавши майстер-клас вчителя-методиста НВК "Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - ліцей" К.Довженко.
Навчальний процес на уроці відбувався в умовах постійної активної взаємодії класу і вчителя. Катерина Володимирівна створила на уроці такі умови, за яких учень стає не пасивним слухачем, а активним учасником навчального процесу, вільно висловлює свої думки та враження, аналізує різноманітні ідеї, логічно розмірковує та обгрунтовує свої погляди. При цьому роль вчителя – координація роботи учнів.