Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » Архів матеріалів
Діти групи № 4 "Веселка" з радістю та творчо вивчають свої права, бо з ними працюють творчі вихователі.
"Знай свої права"
Від народження малюки
Вже права всі знають,
На заняттях залюбки
Їх вони вивчають.
Із героями казок
Права закріпляли;
Грали в ігри, не разок
Їх розповідали.
Хай вже вивчені права
Стануть у пригоді,-
Захистити себе зможуть
Діти при нагоді.
|
Педагоги ДНЗ №4 провели з дітьми заходи, які сприяли ознайомленню з правами людини та сприяли моральному становленню особистості дитини, формування етичних уявлень, гуманних почуттів і взаємовідносин.
Ігри, заняття, розваги допомогли прищепити повагу до себе та інших людей. Знайомлячись з правами, діти вчилися зважати на думку та інтереси інших (право на власну думку), захищати слабких (право на особливий захист), справедливо вирішувати виникаючі суперечки і конфлікти, адекватно оцінювати свої дії і вчинки.
|
В ДНЗ №4 "Ромашка" проведений Тиждень Права з 08 по 13 грудня 2014 року. В ході тижня проведені різноманітні заходи з колективом, а саме:
- організація та оформлення виставки з розміщенням на ній офіційних видань Мін’юсту в галузі прав людини;
- до Міжнародного дня прав людини круглий стіл "Право в нашому житті";
- диспут “Основні права, свободи і обов’язки громадян України”;
- проведення анкетування на знання "Конвенції про права дитини";
- вікторина "Право в нашому житті".
Зазначені заходи сприяли розвитку правосвідомості, як специфічної форми суспільної свідомості, системи відображення правової дійсності, які визначають поведінку людей в значимих ситуаціях.
Велике значення правосвідомість має на стадії реалізації права. Від рівня правосвідомості залежить, якою буде поведінка людини в суспільстві — правомірною або неправомірною.
|
Вихователі групи "Горошина" ДНЗ №7 "Козачок" Жмур Ольга Валеріївна та Кураєва Вікторія Володимирівна подарували своїм вихованцям чудове "Свято Іменинника".
Пісні, ігри, забави, солодощі стали супутниками цього дійства. Щасливі очі малечі - ось головний результат роботи педагога!!!
|
Малята ДНЗ №7 "Козачок" групи "Горошина" в рамках Тижня права власними руками створили серця дружби, які потім подарують діткам, в яких немає тата й мами, які не знають батьківської любові.
Діти з великою відповідальністю підійшли до виконання роботи й отримали гарний результат.
|
Протягом року на сході України триває війна. Маленькі дітлахи дитячого садка №8 "Світлячок" групи "Калинка" переживають за бійців, які воюють заради їхнього майбутнього, вирішили долучитись до допомоги цим воїнам.
Найменше, що могли зробити діти, це своїми власними руками намалювати бійцям малюнки. Обравши жовту фарбу, колосисту пшеницю, і блакитну – безхмарне небо, діти залишили слід на аркуші паперу своїми маленькими долоньками. Побажання, які діти хотіли залишити бійцям, вихователі групи Крамаренко І.Л. та Рогова В.Ю. записували на зворотній стороні аркуша.
Діти хоч і ще маленькі, але вони все розуміють і бажають воїнам лише перемоги.
|
В ДНЗ №6 "Сонечко" майстерними руками педагогів створені національні осередки.
Національні осередки – один з основних компонентів життєвого простору, що сприяє формуванню знань дошкільнят про державні та рослинні символи, обереги своєї країни, виховують патріотизм.
Педагоги ДНЗ проводять свою роботу з патріотичного виховання так, аби вихованці змогли залучитися до культури свого народу, відчути гордість за рідну Україну, усвідомити, що вони – українці, виховують в дітях почуття національної гордості.
|
10 грудня 2014 року в ДНЗ №5 "Калинонька" відбулося методичне об'єднання школи перспективного педагогічного досвіду та школи молодого вихователя (керівники: завідуюча ДНЗ №2 О.Мазур, завідуюча ДНЗ №3 М.Кречетова), яке очолює інспектор-методист методичного кабінету дошкільного виховання міського відділу освіти Скляровська Л.Д. та слухачі: вихователі дошкільних навчальних закладів.
Під час методичного об'єднання слухачі мали змогу послухати доповідь вихователя-методиста Савкіну Н.М. на тему "Управління розвитком дітей в освітньому середовищі дошкільного навчального закладу".
Наталя Миколаївна розглянула таблицю, управлінську модель разом з педагогами за "Проблемним столом", в якому змогла винести сучасні запитання про урізноманітнення форм і способів взаємодії між суб'єктами освітнього процесу для ефективного управління розвитком й відповідністю психологічного та методичного супроводів освітньої роботи в розвивальному середовищі дошкільного закладу.
Присутні вихователі мали змогу переглянути, оцінити та обговорити показ вихователями Євсаф'євою О.М., Курятенко С.В., Калашніковою Т.С. діяльність дітей ("сюжетно-рольова гра "Ательє мод"). В грі діти показали свої знання, уміння, навички і продемонстрували свій набутий життєвий досвід.
|
26 квітня 1986 року відбулася одна з найбільших аварій на атомних електростанціях — аварія на Чорнобильській АЕС. 10 листопада 2006 року Указом Президента України було засновано пам'ятну дату — День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, який щорічно відзначають 14 грудня.
За роки, що минули, ми всі пройшли складний шлях усвідомлення і переосмислення величезного комплексу проблем, який пов'язаний з використанням високих і, нерідко, небезпечних технологій. Незмінним залишається лише одне – найглибша повага до людей, які закрили собою світ від атомного лиха, що вирвалося зі зруйнованого четвертого блоку ЧАЕС.
Їхній подвиг неможливо переоцінити – як не можна переоцінити значення того, що вони зробили. Їхній героїзм, патріотизм і професійна майстерність перевірені часом.
Ми не маємо права забувати про самопожертву ліквідаторів аварії на ЧАЕС, які пройшли через усі кола ядерного пекла. Багато з цих людей не дожили до теперішніх днів, віддавши своє життя задля збереження життя і здоров'я майбутніх поколінь.
Учні Знам'янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 віддали шану ліквідаторам наслідків аварії на Чорнобильській АЕС провівши усний журнал "Подвиг ліквідатора" та переглянувши фільм "Аварія на Чорнобильській
...
Читати далі »
|
|
|