Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » Архів матеріалів
Дійсність, у якій живе дитина, можна умовно поділити на сферу природних і створених руками людини предметів (речей) і на сферу діяльності людей і стосунків, у які вони вступають під час різних видів діяльності. Для дітей дошкільного віку в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №3 "Веселка" надзвичайно привабливою є навколишня дійсність, особливо світ дорослих. У них з'являється потреба діяти так, як дорослі, робити все самотужки. Однак вони не можуть включитися в "дорослу життєву ситуацію", оскільки їм бракує відповідних умінь, знань, навичок. Суперечності між прагненням усе зробити самотужки і реальними можливостями спонукають дитину реалізовувати свої інтереси в сюжетно-рольовій грі "Лікарня", метою якої є: формувати у дітей вміння приймати на себе роль і виконувати ігрові дії, використовувати під час гри медичні інструменти і називати їх; сприяти виникненню рольового діалогу, формувати чуйне, уважне ставлення до хворого викликати співчуття до хворим іграшок.
Виховувати почуття відповідальності, дружелюбності; повагу до професії лікаря.
|
Однією із основних форм організації фізичного виховання дітей дошкільного віку є ранкова гімнастика, яку в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в старшій групі №5 "Золота рибка" проводять щоденно перед сніданком. Вправи комплексів ранкової гімнастики позитивно впливають на всі фізіологічні процеси організму (дихання, кровообіг, нервову систему тощо), сприяють формуванню правильної постави і профілактики плоскостопості. Музичний супровід вправ створює у дітей бадьорий, піднесений настрій. У поєднанні з іншими організаційними формами фізичного виховання ранкова гімнастика зміцнює здоров'я і покращує фізичний розвиток дітей, виховує в них моральні та вольові риси характеру (дисциплінованість, наполегливість, увагу, колективізм та ін.), прищеплює звичку до щоденних занять фізичними вправами.
Щоденне виконання ранкової гімнастики мобілізує й організовує дитину, приводить її організм у відповідний робочий стан, сприяє прищепленню необхідних гігієнічни
...
Читати далі »
|
Згідно наказу міськво "Про проведення Тижнів знань безпеки життєдіяльності у 2014-2015 н.р." від 21.08.2014р. №77/176 в ДНЗ №7 "Козачок" з 06.04. по 10.04.2015 року проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку на тему "Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду!"
Оригінальністю побудови відзначилися заходи: "Природа твій друг, коли ти добре знаєш її" Жмур О.В., "Перша допомога при травмах" Череп О.М., гра-моделювання "Землетрус" С.Тимошенко, обігрування ситуацій "Так, чи ні?" Т.Романенко, екскурсія до парку "Парк моєї мрії" О.Корж, тренінг "SOS!" С.Родич.
Цікаво пройшли розгляди ілюстрацій, альбомів, мультфільмів, слайдів: "Смішарики та їх безпека" О.Таніна, розгляд альбому "Стихійні лиха" В.Кураєва. В групах поновлено дидактичні ігри, виготовлені папки-пересувки, ширми для роботи з батьками: "Природні стихійні лиха", "Безпека вашої дитини", "Відпочинок на воді".
|
В ДНЗ №7 "Козачок" в рамках Тижня безпеки життєдіяльності на тему "Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду!" було проведено тренувальне навчання з евакуації при виникненні надзвичайних ситуації або пожежі. Всі учасники віднеслись з відповідальністю до проведення навчань.
|
Вихованці і старшої групи "Сонечко" ДНЗ №7 "Козачок" готуються стати першокласниками і мріють добре навчатись. В цьому їм допомагають їхні вихователі: Дзюбенко Н.М. та Череп О.М., які вчать дошкільнят читати за цікавою методикою читання М.Зайцева. Навчання спирається на сприйняття (зір, слух, тактильні відчуття, інтуїцію), мислення активну практичну діяльність дитини, розвиває її пізнавальні здібності. "Кубики Зайцева" дозволяють навчити дитину плавному складовому читанню, минаючи етап складового уривчастого читання, значно скорочують час оволодіння читанням цілими словами, закладають основи грамотного письма.
|
Діти дослідники від народження. Саме дослідження допомагає їм пізнавати навколишній світ. І саме етапи наукового дослідження вони несвідомо використовують, ознайомлюючись з довкіллям. Підготовка дитини до дослідницької діяльності, навчання її вмінь та навичок дослідницького пошуку стає найважливішим завданням сучасної освіти.
Так в ДНЗ №7 "Козачок" вихователь групи "Веселка" Родич Світлана Іванівна разом з малюками своєї групи на практиці закріплюють набуті раніше знання.
Ми допитливі малята
Забагато хочем знати
А яка наша Земля?
А чи крутиться вона?
А вода в якому стані,
якщо взимку замерзає?
Вміють наші оченята
Навкруги все помічати.
Ми досліджуєм, міркуєм
Та й на дотик ми відчуєм,
Навкруги все помічаєм
Про природу рідну дбаєм!
|
10 квітня 2015 року в ДНЗ №5 "Калинонька", діти садочка разом з вихователями висаджували на території садочка дерева та кущі.
Метою озеленення території дитячого садка було прививання дітям любові до природи та до усього живого.
В озелененні майданчиків прийняли участь групи "Капітошка", "Гномики", "Зірочка".
|
14 квітня 2015 року в рамках місячника "Спорт для всіх - спільна турбота" у спортзалі Знам'янської ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 вчитель Міщенко М.М. провів змагання з волейболу між учнями 9-11 класів та випускниками школи.
Випускники продемонстрували високий клас гри і виграли всі п'ять партій.
Команда випускників: Боднар Сергій, Коваленко Віктор, Ковальова Анастасія, Костів Дмитро, Песчурненков Іван, Сухобрус Денис.
Команда школярів: Аністратенко Катерина - 9А клас, Гриценко Світлана - 9А клас, Єдін Олександр - 9А клас, Кейлюк Олександр - 9А клас, Костів Владислав - 9А клас, Федоров Вячеслав - 9А клас, Вельгун Тетяна - 10 клас, Мосійчук Владислав - 10 клас, Норов Євген - 11 клас.
|
|
|