Субота, 04.05.2024, 14:15
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » ЗДО №3
« 1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 28 29 »

В ДНЗ №3 "ІВУШКА" було проведено театралізований тренінг на тему "Дошкільна педагогіка як синкретичний вид мистецтва". Його мета – розглянути педагогіку, як поєднання науки та мистецтва, визначити роль мистецьких складових у педагогічній діяльності, осягнути цінності педагогіки. Вихователь-методист Олексієнко Н.В. провела з вихователями вправи:

  • "Покликання педагога"
  • "Розвиток уяви"
  • "Мистецьке виховання"
  • "Рухлива педагогіка"
  • "Вихователь - актор"
  • "Сила світла"

Під час проведення тренінгу всі педагоги активно приймали участь, висловлювали свої думки та щиро обмінювались враженнями.

Зробили висновок, що спільна праця допомагає удосконалювати професійні вміння та поглиблює фахові знання.

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 381 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 16.04.2015 | Комментарии (0)

Ліплення має велике значення для навчання і виховання старших дошкільників. Воно сприяє розвитку зорового сприйняття, пам'яті, образного мислення, прищеплювання ручних умінь і навичок, необхідних для успішного навчання в школі. А ліплення з нетрадиційних матеріалів (солоного тіста) благотворно позначається на розвитку дитини як творчої особистості.

Так, в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в старшій логопедичній групі №4 "Чомучки" при підготовці до свята Великодня було проведено заняття з ліплення солоним тістом "Підставка під яйця". Діти вчилися створювати композицію з квіточок та листочків, закріплювали прийоми скачування кулі, сплющування, вправлялися в роботі зі стеком, вчилися розмальовувати вироби після просушування. В результаті вийшли дуже гарні вироби, наповнені дитячою теплотою.

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 615 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 16.04.2015 | Комментарии (0)

Дошкільнята ДНЗ №3 "Івушка" повинні мати можливість не тільки усамітнюватися, а й мати час, який можна використати на власний розсуд, залишившись без прямого контролю з боку дорослого, закріпити в іграх вже набутий досвід, самоствердитися. Проявами змістовної самостійної діяльності високого рівня – є уміння дітей зайняти себе у вільний час різноманітними видами діяльності, підготувати потрібне для його реалізації приладдя, іграшки, матеріали, об'єднатися з товаришами для спільного виконання наміченого, домовитися про розподіл обов'язків чи ролей, довести задумане до кінця, адекватно оцінити здобутий результат.

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 467 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 16.04.2015 | Комментарии (0)

Різнобарвні яєчка та писанки, різні конкурси і змагання, чия історія іде ще в стародавність — не тільки в цьому полягає Великдень у дитячому садку. Основне завдання, донести всю важливість свята, лягає на плечі вихователів — розповісти, "що таке добре, а що таке погано", навчити дітей відповідати за свої вчинки.

Уже з початку Великого поcту педагоги ДНЗ №3 "Івушка" готували дітей в дитячому садку до світлого свята і проводили тематичні заняття.

Дітям у силу віку складно зрозуміти деякі речі, та й ні до чого це. Педагоги повідала малятам про чудесне відродження, підкресливши, що гарні люди завжди одержують по заслугах.

Діти на занятті розписували намальовані на папері яйця, складали, хто швидше, розрізані на декілька частин картонні шаблони писанок, грали в музичні ігри "Писанка", "Вгадай у кого писанка?", "Вербич", вивчали великодні вірші.

15 квітня 2015 року музичний керівник Миронова О.В. разом з вихователями груп провели музичну розвагу "Великоднє свято".

Діти водили весняні хороводи , співали пісні про весну та писанки, грали в ігри.

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 378 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 16.04.2015 | Комментарии (0)

Спорт стає засобом виховання тоді,
коли він є улюбленим заняттям кожного.
В.О.Сухомлинський

В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в І молодшій групі №2 "Бджілка" було проведено заняття з фізкультури.

Фізичне виховання у дітей раннього віку спрямоване на зміцнення здоров'я, вдосконалення фізіологічних і психічних функцій, що впливають на розвиток організму, його загартовування, розвиток рухових умінь, підвищення фізичної і розумової працездатності. Завдання фізичного виховання тісно пов'язані з завданнями розумового, морального, естетичного, трудового виховання.

Фізичне виховання включає в себе: режим, гігієну, загартування, рухливі ігри, фізичні вправи, спортивні розваги. Головне завдання фізичного виховання – це виховання здорової, гармонійно розвиненої дитини, яка легко адаптується в навколишньому середовищі.

Вихователь поставив перед собою певні завдання:

  • розвивати фізичні якості дітей;
  • виховувати у дітей бажання виконувати фізичні вправи;
  • закріплювати підлізання під дугу на колінах з упором на руки;
  • удосконалювати ходьбу по дошці з різним положенням рук.
Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 576 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 10.04.2015 | Комментарии (0)

У куточку природи нашої І молодшої групи №1 "Капітошка" дошкільного навчального закладу №3 "Івушка" є дуже багато кімнатних рослин. І вже з раннього віку вихователь залучає дітей до догляду за рослинами куточка живої природи, тим самим змалку прививаючи дітям відчуття відповідальності, виховуючи в них любов до природи. Тобто такими, здавалося б, простими діями, вихователь "пророщує" в дітях ті самі зернятка екологічної свідомості, яких так не вистачає сучасному суспільству.

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 495 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 10.04.2015 | Комментарии (0)

Впродовж дня у І молодшій групі №1 "Капітошки" ДНЗ №3 "Івушка" проводяться сюжетно-рольові ігри, зокрема – сюжетно-рольова гра "Водій". Під час цієї гри одна дитина виконує роль водія автобуса, інші – пасажири. Ця гра дуже цікава для дітей, адже в ній вони копіюють поведінку та дії дорослих; вони "подорожують" у своєму "автобусі" куди тільки захочуть: на море, до лісу, у замок, у магазин, і т.д. Ця гра розвиває в дітях уяву, творчість, розкутість у спілкуванні, що є основними рисами творчої, всебічно розвиненої особистості.

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 3078 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 08.04.2015 | Комментарии (0)

07 квітня 2015 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" згідно річного плану роботи було проведено колективний перегляд вчителем-логопедом Федунець Іриною Олександрівною на тему "Робота з попередження дисграфій на етапі диференціації звуків".

За мету було поставлено:

  • корекційно-навчальна: вчити дітей диференціювати звуки Ш – С на слух та у вимові. Закріплювати чітку вимову звуків Ш – С в складах, словах та реченнях. Закріпити правильну артикуляцію звуків Ш – С. Вдосконалювати навички звукового аналізу та синтезу. Вправляти дітей в складанні речень із заданими словами. Збагачувати активний словник дітей словами, які містять звуки –Ш- і –С- одночасно. Вправляти їх в утворенні множини іменників та іменників в родовому відмінку множини, у визначенні наголосу в словах, поділу слів на склади. Продовжувати вчити дітей співвідносити звуки і букви, вчити складати слова з заданих букв.
  • Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичний слух, зорове та слухове сприймання, мовленнєво-слуховий контроль, загальну та дрібну моторику, розвивати мислення, увагу, пам'ять.
  • Корекційно-виховна: виховувати організованість, бажання говорити правильно, сприяти позитивному емоційному стану.

Під час колективного перегля ... Читати далі »

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 502 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 08.04.2015 | Комментарии (0)

З проблемою часу людина стикається щодня, зриваючи листок календаря, щохвилини, дивлячись на годинник. В часі живе і дитина, тому програмою виховання і навчання в дитячому садку передбачено розвиток у дітей орієнтування в часі. Введення цього розділу обумовлено рядом причин. Дітей знайомлять з навколишнім світом, у якому всі події протікають у часі.

Так, в ДНЗ №3 "Івушка" в старшій логопедичній групі №4 "Чомучки" було проведено заняття з логіко-математичного розвитку на тему "До країни часу". Метою цього заняття було:

  • формувати уявлення дітей про годинник;
  • продовжувати вчити визначати час за годинником;
  • вправляти в лічбі парами в межах 10, в розв'язуванні прикладів;
  • закріплювати знання про об'ємні геометричні фігури: кулю, куб, конус, циліндр, та порівнювати їх;
  • розвивати логічне мислення, увагу, посидючість;
  • виховувати інтерес до точних наук.
Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 480 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 02.04.2015 | Комментарии (0)

"Під парканом бачать діти:
Цуценятко ледь живе.
Що робити з ним?
Де діти?
Каже Гриць:
"Хай в нас живе
Зроблю для нього буду
Й доглядати буду"

25 березня 2015 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в старшій логопедичній групі №4 "Чомучки" було проведено заняття з аплікації на тему "Будка для цуценяти".

Метою даного заняття було: розвивати увагу дітей, дрібну моторику рук; виховувати чуйність та любов до тварин; закріпити вміння дотримуватись у роботі певної послідовності; продовжувати вчити дітей утворювати квадрати (розрізаючи навпіл по лінії згину прямокутник), трикутник (розрізаючи квадрат по діагоналі).

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 576 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 01.04.2015 | Комментарии (0)

Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz