Четвер, 24.08.2017, 10:48
Вітаємо Вас, Гість


Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2017 » Березень » 29 » Засідання круглого столу
08:36
Засідання круглого столу

Засідання круглого столу

Доброю  традицією освітян є щорічне проведення у  березні Тижня молодого вчителя. В рамках цього Тижня 28 березня 2017 року на базі НВК «ЗШ І-ІІІ ступенів  № 3 – гімназія» було проведено круглий стіл з проблеми: «Якість освіти, формування компетентностей учителя та учня, необхідних для життя в ХХі столітті – головна вимога часу»
Розпочала засідання завідувач методичного кабінету відділу освіти Ліпінська Ольга Григорівна, яка зауважила, що сучасна доба ставить нові вимоги до вчителя. Суспільству потрібен учитель-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Тому особлива увага в навчальних закладах міста приділяється роботі з молодими кадрами.
Учасників круглого столу привітала заступник начальника відділу освіти виконавчого комітету Знам’янської міської ради Черкас Наталія Леонідівна та голова міському профспілки освітян міста Мельник Тетяна Іванівна. 
Основна мета шкільної реформи – перехід від школи знань до школи компетентностей. Про основні шляхи підвищення компетентності педагогів доповіла методист методичного кабінету з кадрових питань  Шемчук Ніна Михайлівна. 
В.О.Сухомлинський писав: «Педагог виховує насамперед своєю думкою, своїм мисленням», «Розум виховують розумом, совість — совістю». Ці фрази стосуються не тільки  педагога, вони актуальні й для керівника навчального закладу, який за допомогою створеного позитивного професійного іміджу може продуктивно впливати на розум, серце і совість усіх учнів, педагогів, батьків учнів, техперсонал і в цілому на соціум.
Своїм досвідом про створення іміджу керівника як визначального фактору формування позитивного іміджу навчального закладу в умовах реформування освіти поділилася директор ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г.Шевченка   Солонько Наталія Віталіївна. 
Основною формою організації навчально-виховного процесу є урок. Як відійти від учнівського «не хочу» до «знаю, вмію, застосовую» і яким має бути сучасний урок в контексті «Нової української школи» проінформувала керівник школи молодо вчителя НВК «ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей» Довженко Катерина Володимирівна.
Особливої уваги вчителя потребують діти з особливими освітніми потребами. Про інклюзивне навчання в системі освітніх інновацій доповіла завідувач ПМПК відділу освіти Білоконь Надія Володимирівна.
Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін. Він  вирішить дуже багато питань щодо якості викладання, обсягу домашніх завдань, комунікації з дітьми та адміністрацією школи. До дітей має прийти людина-лідер, яка може вести за собою, яка любить свій предмет, яка його фахово викладає. Діти сьогодні хочуть сучасних, креативних учителів, які насамперед розуміють їх.
 В роботі круглого столу взяли участь молоді вчителі, стаж роботи яких від 2-х місяців до 3-х років. Вчитель англійської мови НВК «ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 – гімназія», лауреат обласної премії ім.І.Г.Ткаченка Оніщенко Карина Сергіївна розповіла присутнім про роботу Євроклубу.
Своїми інноваціями у вирішенні проблем сьогодення поділилися молоді педагоги міста: вчитель ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г.Шевченка Корнейчук Тетяна Володимирівна, вчитель англійської мови та літератури ЗШ І-ІІІ ступенів № 6 Шабанова Вікторія Олександрівна, вчитель ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 Григор’єва Олена Валеріївна
Підсумовуючи все сказане, Ольга Григорівна  ще раз зорієнтувала всіх на те, що українська школа має працювати на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти. У рамках цієї моделі школа максимально має враховувати права дитини, її здібності, потреби та інтереси, на практиці реалізуючи принцип дитиноцентризму.
Учителі мають вивчати особистісно-орієнтований та компетентнісний підходи до управління освітнім процессом. У зв’язку з цим варто говорити про нову роль учителя – не як єдиного наставника та джерело знань, а як коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини.
Головна вимога часу – формування компетентностей учителя і учня, необхідних для життя в ХХІ столітті. 
                               

Завідувач методичного кабінету відділу освіти

О.Ліпінська
 

Категория: Методичний кабінет | Просмотров: 118 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 4.0/3
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входу
Пошук
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2015
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz