Моніторинг якості освіти: основні поняття та технологія реалізації. Індикатори та критерії оцінювання якості освіти в моніторингових дослідженнях
20 квітня 2016 року методист методичного кабінету М.Босненко на базі КЗ «КОІППО імені В.Сухомлинського» відвідала постійно діючий семінар спеціалістів відділів, управлінь освіти; методистів методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, які відповідають за проведення моніторингових досліджень.
Проблема семінару: «Моніторинг якості освіти: основні поняття та технологія реалізації. Індикатори та критерії оцінювання якості освіти в моніторингових дослідженнях»
Метою даного семінару було фрмування професійних компетенцій методистів щодо проведення моніторингових досліджень.
Під час роботи семінару одним із цікавих та дуже корисних питань було ознайомлення присутніх з досвідом роботи Козак Ю. О., методиста РМК Новомиргородського району щодо організації та проведення моніторингових досліджень.
В ході роботи завідувачем відділу моніторингових досліджень (Злепко Д.Б.) було проведено лекційне заняття «Моніторинг якості освіти: основні поняття та технологія реалізації. Індикатори та критерії оцінювання якості освіти в моніторингових дослідженнях».
Методист відділу моніторингових досліджень (Гулка О.М.) виступила з питання «Результати ІІІ етапу моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах».
Завідувач обласного навчально-методичного центру сучасних технологій оцінювання якості освіти Корж Л.Ф. повідомила про організацію і проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в Україні.
|