Середа, 01.05.2024, 17:59
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2012 » Квітень » 3 » Інтерактивна ділова гра з педагогами ДНЗ №2 "Теремок" "Основні складові трудової діяльності дошкільників"
15:52
Інтерактивна ділова гра з педагогами ДНЗ №2 "Теремок" "Основні складові трудової діяльності дошкільників"
Педагогічна рада в ДНЗ як головний орган керівництва навчально–виховним процесом розв'язує конкретні завдання в роботі закладу. Проте, в нашому дошкільному закладі "Теремок" педагогічна рада – це рада педагогів, які дійсно радяться, а не "засідають"; така рада повинна приносити професійне задоволення, упевненість, бажання здійснити окреслене, а не навпаки.

Педагогічні ради, які проводяться в нашому закладі, бувають традиційні та інтерактивні. Адміністрація закладу впевнена, що залучення різноманітних активних та інтерактивних форм методичної роботи з кадрами сприяють підвищенню комунікативності, творчого потенціалу педагогів, професійної компетентності та опосередковано систематизують, конкретизують й узагальнюють професійні знання, дають можливість відпрацювати вміння й навички.

29 березня у нашому закладі "Теремок" пройшла педрада у вигляді інтерактивної ділової гри "Основні складові трудової діяльності дошкільників".

Даній педраді передувала попередня робота, а саме теоретичний семінар "Трудове виховання дітей дошкільного віку як педагогічна проблема сучасності"; практичний семінар для вихователів "Організація трудової діяльності дошкільників у різних вікових групах"; колективні перегляди "Створення оптимальних умов для трудового виховання у різних вікових групах"; пройшов конкурс "Кращий куточок чергування" (результати у фотоматеріалах були представлені на педраді).

І як підсумок проведеної роботи по організації трудового виховання з дошкільниками в ДНЗ №2 "Теремок" проведення педради у вигляді інтерактивної ділової гри "Основні складові трудової діяльності дошкільників".

Мета: активізувати знання педагогів з питань трудового виховання; з'ясувати ступінь підготовленості педагогів до реалізації завдань трудового виховання і стимулювати їх до самоосвіти; сприяти підвищенню рівня професійної майстерності; спонукати педагогів до творчого самовираження та самовдосконалення.

Ділова гра розпочалася з обирання групи експертів, яка оцінювала дії гравців.



До них увійшли: завідуюча ДНЗ №2 Мазур О.В., вихователі Мороз Л.В., Цвіркун В.В.




Роль ведучої виконала вихователь-методист Чуракова С.С.




Методом "мозкового штурму" були визначені правила роботи учасників гри.


У вправі "Наші очікування" педагоги зазначили свої очікування від участі у грі.



За допомогою командної гри "Педагогічний ринг" учасники поділились на дві команди.




Відповідно до емблем, які вони витягли, педагоги утворили дві команди, кожна команда обрала капітана.




Під час раунду "Презентація візиток команд" учасники виготовили і презентували візитку своєї команди, яка містила назву, девіз.




Під час раунду "Теоретична розминка" учасники продемонстрували свої теоретичні знання по трудовому вихованню.




В конкурсі "Народна творчість про значення праці в житті людини" учасники показали знання прислів'їв та приказок, в яких йшлося про значення праці для життя людини.


В раунді "Педагогічний театр" педагоги "перетворились" на акторів і відтворили трудову діяльність дитини відповідно до тих особливостей, які записано на картках, за допомогою рухів тіла, міміки, жестів.


Раунд "Практична робота для вихователів" проводилась у формі естафети.




Учасники повинні були по черзі описати практичну сторону організації і проведення чергувань у їдальні та куточку природи.




З огляду на те, що зростити дитину працелюбною без участі батьків неможливо, тому в раунді "Консультування батьків вихованців" учасники гри підготували і провели консультації для батьків.




По завершенню ділової гри педагоги підбили підсумки. Ними були озвученні бали, які набрали учасники обох команд, проте також ними були враховані винахідливість, оригінальність, обізнаність, креативність членів кожної команди та злагодженість дій її членів.


Ведучий пропонував учасникам гри поділитись своїми враженнями, зокрема, чи виправдалися їх очікування.



Вихователь-методист ДНЗ №2
Чуракова С.С.
Категория: ЗДО №2 | Просмотров: 8582 | Добавил: yura_ambrosoff | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz