Четвер, 09.05.2024, 01:20
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2019 » Січень » 31 » Ділова гра, як форма методичної роботи
17:39
Ділова гра, як форма методичної роботи

Ділова гра, як форма методичної роботи

28 січня 2019 року, відповідно до річного плану методичної роботи Центру дитячої та юнацької творчості, відбулося засіданні педагогічної ради з проблеми: «Аналіз освітньої діяльності закладу    за I – семестр 2018/2019 навчального року. Актуальність та механізми реалізації виховання соціально – компетентної особистості в закладі позашкільної освіти; Робота по створенню ментальної карти».  
Основними завданнями заходу визначено: 
сприяння максимальному залученню членів педколективу до спільної  творчої роботи;
 підвищення теоретичного та практичного рівнів фахової майстерності з виокремленої  проблеми;
поєднання індивідуальних та групових форм роботи з педагогами закладу, стимулювання  їх до самоосвіти;
створення відповідних умов для обміну досвідом роботи.
Форма проведення: Діалог – ділова гра.
Робота під час засідання була поділена на дві частини. Директором закладу, Г.Подвиженко, був проведений ґрунтовний та змістовний аналіз  освітньої діяльності закладу за  I – семестр 2018/2019 навчального року.
Методист закладу,  І.Слєпєнькова, познайомила присутніх з моніторингом рейтингового оцінювання методичної роботи педагогічних працівників закладу за  I – семестр 2018/2019 навчального року. Були зроблені певні акценти  на  прогалини в методичні роботі педагогічних працівників закладу та освітній діяльності в цілому. Прийняті відповідні рішення по покращенню роботи.
    Друга частина методичного заходу була проведена у формі ділової гри та поділена на два модулі, теоретичний та практичний. Перед початком гри педагогам була запропонована рефлексія – вправа «Фруктове дерево».  Під час теоретичного модулю шляхом «Мозкової атаки» присутні відновили знання щодо соціальної компетентності; методики діагностики комунікативно - соціальної компетентності (КСК); діяльнісного підходу до формування соціальної компетентності;   визначили ключові компетентності європейських країн та державні стандарти відповідно до НУШ. Під час обговорення даних питань, керівник гуртка «Самоврядування дітей та молоді» С.Литвинець поділилась досвідом роботи з проблеми  формування комунікативно–соціальної компетентності в дітей та молоді, роль наставництва для підростаючого покоління.
Під час практичного модулю педагоги спробували створити ментальну карту з проблеми: «Соціальна компетентність – шляхи реалізації в закладі позашкільної освіти».
    Методичні заходи такого спрямування сприяють максимальному залученню педагогів до спільної  творчої роботи , підвищенню теоретичного та практичного рівнів їх фахової майстерності, створюють оптимальні умови для обміну досвідом.       

                                                                             І.Слєпєнькова, методист закладу

Категория: ЦДЮТ | Просмотров: 484 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz