Понеділок, 06.05.2024, 03:16
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2017 » Листопад » 21 » Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти
17:30
Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти

Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти 

Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що робила вчора. Нехай нове з'являється в її житті поступово і не збентежує лавиною переживань.
 

В.О.Сухомлинський

Особливої актуальності сьогодні час набула проблема наступності між ланками освіти, а саме між ДНЗ і школою. Наступність – це послідовний перехід від однієї ланки освіти до іншої, що виражається у збереженні та поступовій зміні змісту, форм, методів, технологій навчання і виховання.
    Учителі перших класів дбають, щоб зробити перехід дитини до школи більш комфортним, надати їй можливість швидше адаптуватися до нових умов.
    Важливу роль у забезпеченні наступності дошкільної і шкільної освіти відіграє взаємодія батьків та педагогів. Дуже важливо, щоб у дошкільному закладі, у сім'ї допомогли дитині усвідомити, що дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання. Навчання дитини в школі є продовженням того, чим займалася вона раніше.
    Перехід дитини з дитячого садка до школи є складним етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо.
    Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти створює умови для реалізації індивідуальності кожного вихованця, для психологічно  сприятливого переходу дитини з дитсадка до школи.
    31 жовтня 2017 року в НВК  "Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-ліцей" у творчій атмосфері партнерства відбулося спільне засідання педагогічних колективів учителів початкових класів та вихователів ДНЗ №7 з проблеми "Труднощі долаємо разом".
    Учителі перших класів Івасенко О.А., Гончарова О.Ю., Довженко К.В., Грінець В.В. та психолог Арнатовська С.С. проаналізували результати психологічного обстеження першокласників та визначили найбільш важливі чинники, які впливають на адаптацію дітей до навчання у школі. Було розроблено спільні рекомендації з підготовки дітей до навчання, започатковано традицію проведення "Методичного мосту" між дитячим садочком і школою.
    Таким чином, вирішення проблеми наступності можливе лише за умови тісної співпраці школи і дитячого садка. Тільки такий підхід може надати педагогічному процесу цілісний, послідовний і перспективний характер, тільки тоді дві початкові ланки освіти будуть діяти не ізольовано, а в тісному зв'язку.

Кафедра початкових класів.
 

Категория: НВК №2 | Просмотров: 269 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz