Четвер, 23.11.2017, 18:55
Вітаємо Вас, Гість


Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2017 » Квітень » 5 » Діти з особливостями розвитку. Психологічний супровід і допомога
07:07
Діти з особливостями розвитку. Психологічний супровід і допомога

Діти з особливостями розвитку.  Психологічний супровід і допомога

Дитина, розвиток якої ускладнений дефектом, не просто менш розвинена, ніж її нормальні однолітки, але розвинена інакше.

Діти з розладами розвитку – це діти, у яких унаслідок уродженої недостатності або набутого органічного ураження сенсорних органів, опорно – рухового апарату або ЦНС є відхилення від нормального розвитку психічних функцій.  У деяких випадках розлади розвитку можуть бути спричинені й мікросоціальними, середовищними причинами, не пов’язаними з патологією аналізаторів або центральної нервової системи. До таких факторів можна зарахувати несприятливі фактори родинного виховання, соціальну й емоційну депривацію тощо. 
Можливість спільного навчання в звичайній школі із частковими розладами з їхніми однолітками, що розвиваються нормально, підтримується психологами. Учені доводять доцільність такого навчання та його користь для соціального розвитку дітей, які мають відхилення в розвитку. Однак, безумовно, робота з такими учнями вимагає від педагогічного колективу знання їхніх психологічних особливостей, а від психолога – володіння навичками діагностичної та коригувальної роботи.
В Знам’янській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 7 діє настанова нового рівня: “Учитель покликаний не виправляти помилки, недоліки природної організації дитини, а максимально використовувати свої професійні можливості для знаходження такої форми, що відповідає рівню культури суспільства, природному й творчому потенціалу дитини. Дитина – не лише й не стільки об’єкт впливу, скільки джерело культурного та професійного росту самого вчителя”. На уроках з такими учнями проводяться коригувальні заняття в міру виявлення індивідуальних прогалин
1.    Коригування окремих сфер психічної діяльності:
    Розвиток зорової пам’яті й уваги
    Формування узагальнюючих уявлень про властивості предметів (колір, форма, величина)
    Розвиток просторових уявлень та орієнтації
    Розвиток уявлень про час
    Розвиток слухової уваги й пам’яті.
2. Розвиток головних розумових операцій:
    Розвиток навичок групування та класифікації
    Формування вміння працювати за усною та письмовою інструкцією
    Формування вміння планувати свою діяльність.
3. Розвиток різних видів мислення.
4. Коригування розладів у розвитку емоційно – вольової сфери.
5. Розширення уявлень про навколишній світ і збагачення словника.

Практичний психолог ЗШ № 7
Алєксєєва А. О.
 

Категория: ЗОШ №7 | Просмотров: 51 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входу
Пошук
Нові статті
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2015
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz