Неділя, 05.05.2024, 05:00
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2015 » Листопад » 16 » Виникнення казки "Країна якої немає на карті"
09:28
Виникнення казки "Країна якої немає на карті"

Міні-урок в історію виникнення казки "Країна якої немає на карті"

Казок на світі є багато.
І веселих , і сумних.
То ж чи можемо
Прожити ми без них?


  Казка - невід'ємна частина дитинства, згусток людської мудрості, досвіду, результат роботи свідомості і підсвідомості.Навряд чи знайдеться людина, яка малою не слухала безліч самих різних історій. Подорослішавши,  переказуємо казки своїм дітям, вони  розуміють їх по-своєму, вимальовуючи в уяві образи дійових персонажів і переживаючи власні емоції. Це перший літературний твір у житті кожної людини  і цікаво, що цей літературний жанр виник не на порожньому місці. У давні часи, він носив усний характер і передавався з покоління в покоління. Більше того, цей жанр є піонером у становленні безпосереднього літературного процесу в житті людства. Казка завжди йшла в ритмі з часом і повністю відображала ті домінуючі орієнтири, які були властиві людству в певний період його історії. Казка займає одне з найвагоміших місць у світовій художній літературі, вчить дітей мріяти, підкреслювати головне, індивідуальне в образі, узагальнювати істотні ознаки, посилює розумову діяльність.
  Чому саме казка? Та тому, що мистецтво, література - багатюще джерело переживань і стимул для моральних, інтелектуальних і естетичних почуттів. В естетичному розвитку саме казка відіграє велику роль. Діти пізнають світ не тільки розумом, але й серцем, і не лише пізнають, а й відгукуються на події і явища навколишнього світу, висловлюють своє ставлення до добра і зла. Через казку загострюється вразливість дітей до всього прекрасного в житті і природі. Казка для дитини - це реальність світу почуттів, символічний банк життєвих ситуацій, який  розсовує рамки звичайного життя і  дозволяє на доступному для дітей рівні пізнати складні явища. Тільки в казковій формі дошкільнята стикаються з такими складними явищами і почуттями, як життя і смерть, любов і ненависть, гнів і співчуття, зрада і підступність тощо. Форма зображення цих явищ особлива, казкова, доступна розумінню дитини, а висота проявів, моральний сенс, залишаються справжніми, «дорослими». Казкові образи довго живуть у свідомості дітей.
  Що ж таке казки? Якими вони бувають? Саме ці питання було розглянуто з учнями 4-А класу бібліотекарем НВК «Знам’янська ЗОШ  I–Ш ст. №2 - ліцей» Романовою А.
  Казкові уроки - це уроки на все життя і для великих, і для маленьких. Вимисел казки завжди педагогичен і використовується як засіб виховання кращих людських якостей. Допомагають казки розвинути і чуйність, і доброту, роблять контрольованим і цілеспрямованим емоційно-моральний розвиток. Тож такими творами не варто нехтувати і у літньому віці, адже насправді, всі ми маємо душу дитини, яка завжди тягнеться до чарівного.

 


Романова А.В.
бібліотекар НВК

 

Категория: НВК №2 | Просмотров: 539 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz