"Виховуємо громадянина – патріота України".
"Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього.”
М. Рильський
З 01 по 31 жовтня учні у НВК «Знам’янська загальноосвітня школа I-III ступенів №2-ліцей» брали участь у Всеукраїнському місячнику шкільних бібліотек, що проходив під гаслом «Виховуємо громадянина – патріота України».
Відомо, що нам потрібні нові підходи й нові шляхи до виховання патріотизму.
Бібліотека закладу є осередком становлення громадянина-патріота України. Виконуючи виховну функцію, бібліотекарі застосовують різноманітні форми та методи патріотичного виховання. Залучають школярів їх до читання, проводять позакласні заходи, чим виховують любов до книги, рідної мови, культури держави. Бібліотекарями було проведено такі заходи: урок народознавства «Рідні звичаї вивчаймо» для учнів 2-Б класу, вікторина з народознавства «Знавцям українських страв і українського одягу» для учнів 7-Б класу та ін.
У бібліотеці оформлені постійно діючі виставки: «Твоя країна – Україна, і ти – її громадянин», «Подвигу народу жити у віках», «Минуле стукає в наші серця», книжкові викладки літератури «Енергія козацької відваги луною крізь століття долина», «Горда слава козаків».
З метою ознайомлення учнів із героїчним минулим України, зокрема періодом козаччини, 13 жовтня проведено пізнавально-розважальний турнір «Козацькому роду нема переводу» між учнями 7-х класів. Учні поринули у звитяжну козацьку епоху і продемонстрували знання їхнього побуту, звичаїв та власне уміння прийти на допомогу в різноманітних конкурсах та змаганнях («Перекличка», «Сила духу», «Історична вікторина», «Козацька пісня», «Мудрі козаки»).
До Дня захисника Вітчизни проведено урок мужності «Повертайся живим», на якому учні переглянули відеоролик «Лист воїна», згадали загиблих земляків хвилиною мовчання.
28 жовтня до Дня визволення від німецько-фашистських загарбників бібліотекарями було проведено хвилини пам’яті «Поля боїв житами поросли», «Тільки пам'ять не сивіє» .
Як результат проведених заходів, діти стали більше цікавитися літературою цієї тематики.
|