Статистика
Онлайн всього: 8 Гостей: 8 Користувачів: 0
|
Головна » ЗДО №2
« 1 2 ... 14 15 16 17 18 ... 28 29 »
Підсумкове засідання атестаційної комісії І рівня
Сучасний дошкільний навчальний заклад являє собою складний механізм, який поєднує багато напрямків діяльності. Реалізація усіх напрямків діяльності здійснюють педагогічні працівники. Чим вищий є науково – теоретичний і загальнокультурний рівень педагогічного працівника, його професійна майстерність, тим ефективнішим стає навчально – педагогічний
...
Читати далі »
|
«Кольоровий тиждень в групі «Карапузи»
У Базовому компоненті дошкільної освіти багато уваги приділено вихованню свідомого активного дошкільника. Дана думка повністю збігається з думкою педагогів та батьків вихованців ДНЗ №2 «Теремок». Це дитина, яка вміє і хоче пізнавати світ, не прагне до готових рішень і моделей поведінки, а хоче відкривати його самостійно: на дотик, смак і запах; такий малюк
...
Читати далі »
|
«Динамічний інтегрований освітній простір для виховання патріотичних почуттів у дошкільнят»
Патріотичне почуття за своєю природою надзвичайно складне й багатогранне. Дошкільнята здатні переживати почуття емоційного зв’язку з батьками, рідною домівкою, найближчим оточенням. Вони відчувають ставлення дорослих й чутливо реагують на них. Тож формувати цілісне ставлення до сім’ї, рідної д
...
Читати далі »
|
«Всіх матусь, «Теремок» скликає на свято весни!» в ДНЗ №2 «Теремок» 01.03 – 07.03.17р.
Хоча на дворі ще лютує зима, та музичні керівники та вихователі у дитячих садках уже починають підготовку до березневого свята. ЇЇ варто спланувати, продумати і розпочати заздалегідь. Дуже важливо, щоб і діти, і батьки, отримали задоволення від свята весни.
Невід’ємною частиною свята є казка. Беручи уча
...
Читати далі »
|
Педагогічна година для вихователів ДНЗ №2 «Розумна гімнастика» - універсальний метод розвитку та оздоровлення дошкільників»
У кожного педагога час від часу виникають запитання: як найефективніше розвивати в дітей пам'ять, концентрацію уваги, мовлення, мислення, тренувати координацію рухів та моторику і в
...
Читати далі »
|
|
|
|
| | |