Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » Архів матеріалів
Категория: ЗШ №4 |
Просмотров: 355 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 19.09.2016
|
|
Говорити багато й добре є дар гострого розуму,
говорити мало й добре є властивість мудрого…
Ф. Ларошфуко
Розвиток мобільного зв’язку в нашій державі йде небаченими темпами. Та й багато хто вже не уявляє свого життя без мобільного телефону. Це і є однією з найактуальніших проблем, яка пов’язана із впливом високотехнологічних засобів комунікації на культ
...
Читати далі »
|
Педрада в ДНЗ № 5 "Калинонька"
15 вересня 2016 року в ДНЗ № 5 «Калинонька» о 13:00 пройшла педрада ,на яку були запрошені педагоги садочка .На педраді розглядались питання згідно плану .
Вихователь-методист :
Савкіна Н.М.
|
"Азбука безпеки на дорозі"
Немає меж творчості вихователям групи «Веселка» ДНЗ №7 «Козачок». Під час Тижня безпеки життєдіяльності з дітьми проводилися цікаві тренінги, конкурси, розваги які принесли дітям чимало знань та навичок, та стануть в нагоді дітям в їх подальшому житті.
Керівник ДНЗ №7 Довгалевська Світлана Анатоліївна
...
Читати далі »
|
Категория: ЗШ №7 |
Просмотров: 313 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 16.09.2016
|
|
"Азбука безпеки на дорозі"
Під час Тижня знань безпеки життєдіяльності старша логопедична група «Ромашка» ДНЗ №7 «Козачок» влаштувала зі своїми вихованцями «Веселі перегони». Діти не тільки змагалися на велосипедах та самокатах, а й вивчали правила дорожнього руху, та вчилися їх використовувати в дії.
Керівник ДНЗ №7 Довгалевс
...
Читати далі »
|
Подяка
Педагогічний колектив та учні Знам’янської ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 щиро дякують освітянам міста Дрогобича та особисто начальнику відділу освіти Петру Ярославовичу Сушку за надання підручників у кількості 36 екземплярів для вивчення другої іноземної мови.
Учні школи, в надії на можливість подальшого навчання та роботу, з радістю приступили до вивчення німецької мови.
Заступник директора з виховної роботи
О.Соколова
Категория: ЗШ №4 |
Просмотров: 447 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 15.09.2016
|
|
|
|
| | |