П`ятниця, 29.03.2024, 11:43
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2021 » Травень » 27 » Психологічна корекція з використанням пісочної терапії
14:19
Психологічна корекція з використанням пісочної терапії

Психологічна корекція з використанням пісочної терапії

   Саме з такої теми 26 травня 2021 року на базі Знам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 (директор Лядський В.А.) комунальною установою «Міській центр професійного розвитку педагогічних працівників» (практичний психолог Спірідонова О.В.) організовано семінар-практикум для практичних психологів закладів освіти міста. 
Нині у психологічній та психотерапевтичній роботі пісочна терапія є одним із найпопулярніших методів психодіагностики та психокорекції. Завдання пісочної терапії, як і класичних арт-методів, – розкрити індивідуальності людини, активізувати її творчі здібності та фантазії, зняти внутрішню напругу та отримати емоційне задоволення, вирішити психологічні проблеми, подолати комплекси та страхи, сформувати навички позитивного ставлення до себе і світу.
Застосування методу пісочної терапії у формі невимушеної гри дає змогу розвинути здатність до самовираження й самопізнання, сприяє формуванню творчого сприйняття навколишнього світу. Цінність застосування юнгіанської пісочної терапії з діагностичною та терапевтичною метою полягає в тому, що з її допомогою можна на символічному рівні висловити і дослідити найрізноманітніші почуття: любов, ненависть, образу, злість, страх, радість тощо. Внутрішній світ людини віддзеркалюється у створених образах, які є містком до вирішення психологічних проблем.
Психологи ЗДО та ЗЗСО міста із основними принципами й поняттями юнгіанської пісочної терапії отримали теоретичні та практичні знання і навички роботи з усіма учасниками освітнього процесу – дітьми, учнями, педагогами та батьками за допомогою роботи з піском. У ході практичної роботи обговорили особливості терапевтичної роботи з дітьми та дорослими, отримали особистий досвід групової роботи з піском та інтерпретації творчого процесу створення пісочних композицій з погляду психоаналізу.
Кожен з присутніх усвідомив  роль дорослого в організації оздоровчої терапії,  проявив свій інтерес до розглянутої теми та розкрив свій творчий потенціал.
Засідання пройшло на високому методичному рівні. Досвід роботи практичних психологів дуже цінний, тому презентований для впровадження в практичній роботі у закладах освіти міста.

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 793 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz