Моніторингове дослідження у 4-х класах НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2-ліцей»
22 квітня 2021 року учні 4-А та 4-В класів навчально-виховного комплексу «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2-ліцей» стали учасниками другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».
Дане моніторингове дослідження проводиться Українським центром оцінювання якості освіти анонімно, з метою створення умов для подальшого відслідковування змін, що відбуватимуться в результаті запровадження нового державного стандарту початкової освіти та нових підходів до навчання.
Участь взяли учні 4-А класу за напрямком вивчення стану сформованості читацької компетентності та 4-В класу за напрямком сформованості математичної компетентності.
Учні із задоволенням виконували тестові завдання з читання та математики за трьома блоками. Зошити для роботи були закодовані спеціальними наліпками зі штрих-кодами, працювали у два етапи по 40 хвилин, та у третьому етапі проходили анкетування з читання і математики та дистанційного навчання 25 хвилин. По завершенню моніторингового дослідження відбувся обмін думками, враженнями: учням сподобалися тестові завдання, вони були цікавими, різноплановими, більшість учнів запевнили, що завдання були не складними і вони працювали із задоволенням.
Висловлюємо вдячність адміністрації навчально-виховного комплексу Юрію Сопільняку за створені умови та активну участь закладу у дослідженні, а також вчителям 4-А класу Олені Івасенко та 4-В класу Катерині Довженко за активну педагогічну позицію і підготовку учнів, і звичайно – самим учням, які сьогодні з хвилюванням ішли до школи, добре попрацювали і долучилися до такої важливої місії – участі у загальнодержавному моніторинговому дослідженні.
Заступник начальника відділу освіти
Наталя ЧЕРКАС
|