Субота, 28.01.2023, 07:43
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2021 » Березень » 25 » Методичний практикум для вчителів початкових класів  «Шляхи реалізації принципів педагогіки партнерства в практичній діяльності закладу осві
17:03
Методичний практикум для вчителів початкових класів  «Шляхи реалізації принципів педагогіки партнерства в практичній діяльності закладу осві

Методичний практикум для вчителів початкових класів 
«Шляхи реалізації принципів педагогіки партнерства в практичній діяльності закладу освіти»

Спільна праця запалює в людях 
таку жагу звершень, якої вони рідко
 можуть досягнути поодинці
Р.Емерсон

          24 березня 2021 року відповідно до плану роботи комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» відбувся методичний практикум для вчителів початкових класів Знам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г.Шевченка «Шляхи реалізації принципів педагогіки партнерства в практичній діяльності закладу освіти». 
         Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ірина Остроушко акцентувала увагу присутніх на тому, що в трикутнику партнерства «здобувачі освіти – вчителі – батьки» сім’я є надзвичайно важливою ланкою. Без виховання дітей, без активної участі батька, матері в житті дитини, школи, без активного спілкування та взаємодії дорослих і дітей неможлива сама сім’я, як первинний осередок суспільства, неможлива школа, як найголовніший, найважливіший освітній заклад і неможливий прогрес суспільства. Під час проведення заходу познайомила присутніх з організацією педагогіки партнерства відповідно до вимог Нової української школи, розкрила сутність та принципи педагогіки партнерства як важливої складової реформування освіти, проаналізувала роль вчителя та його функції щодо налагодження партнерської взаємодії з учасниками освітнього процесу.
        В процесі виконання практичної роботи з метою організації та реалізації просвітницької роботи з батьками педагоги розробили систему продуманих батьківських зборів, тренінгів, анкетування, індивідуального консультування і постійного педагогічного супроводу сімей упродовж перебування дитини в початковій школі, намітили шляхи реалізації принципів педагогіки партнерства в освітній процес, проаналізували створений у закладі освітній простір, основою якого є партнерська взаємодія на засадах поваги, доброзичливості, довіри та відкритості.
Захід дав можливість педагогам оволодіти новими техніками, щоб бути сучасними і успішними, сміливо приміряти нові ролі, та в тісній співпраці з батьками ефективно готувати здобувачів освіти до життя в умовах, що швидко змінюються. 
Дякуємо адміністрації закладу за сприяння в організації та проведенні заходу.

Категория: Відділ освіти | Просмотров: 68 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz