Неділя, 09.08.2020, 20:56
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » 2020 » Травень » 22 » Покрокова інструкція виходу з карантину
14:45
Покрокова інструкція виходу з карантину

Покрокова інструкція виходу з карантину закладів дошкільної освіти міста Знам’янки

Перший крок запуску роботи закладів дошкільної освіти – організація забезпечення закладів освіти дезінфікуючими, миючими, антисептичними засобами, безконтактними термометрами, засобами індивідуального захисту (масками, гумовими рукавичками, халатами), урн з кришками (контейнерами) та одноразовими поліетиленовими пакетами для утилізації засобів індивідуального захисту тощо.
Другий крок — підготовка приміщень закладів до відкриття: проведення повної дезінфекії приміщень, обладнання, а також дератизація закладів дошкільної освіти; проведення лабораторних досліджень якості води та повітря; визначення маршрутів учасників, з метою забезпечення найменшого контакту між групами учасників; переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання. Відпрацювати можливість функціонування запасних входів і виходів. Це допоможе уникнути скупчення дітей на вході до корпусів закладу та під час виходу з них. Підготувати ізоляційні кімнати. 
Третій крок -  передбачає безпосереднє повернення закладів освіти до роботи.
1.    Перед початком зміни медичним працівником проводиться температурний скринінг yciм працівникам закладу дошкільної освіти.
Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла  понад 37,20 С або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків.
2.    Температурний скринінг дітей проводиться медичним працівником при вході (початковий) у закладі та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал. Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,20 С або ознаки респіраторних захворювань: 
при проведенні початкового температурного скринінгу — не допускаються до відвідування;
при поточному скринінгу — ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. 
При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.
3. Ранкове приймання дитини до дошкільного навчального закладу проводить вихователь групи на території закладу за межами його будівлi. Батьки та супроводжуючі особи повинні одягати респіратор або захисну маску (у тому числі саморобну), так, щоб були покриті нic та рот. Очікування на території повинно бути обмежено.
4. На вході до закладу організовується місцe для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно дјючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. Доцільно розмістити яскравий вказівник про необхідність дезинфікації рук (банер, наклейка тощо).
5. Bci протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, обробка рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо) проводяться в ігровій формі та за особистим прикладом працівників закладу.

6. На період карантину забороняється:
-    використання багаторазових (тканинних) pyшників, 
-    використання м' яких іграшок, 
-    використання килимків з довгим ворсом; 
-    перебування у вуличному взутті вcepeдині приміщень; 
-    проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів);
-    контактування дітей між собою з різних груп.

На період карантину рекомендується:
-    проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання; 
-    надавати пріоритет активностям, що проводяться на відкритому повітрі, обмежити заняття та iгpи, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом; 
-    обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового iнвентаря, обмежити сенсорні заняття та ігри (наприклад: ліпка);
-    забезпечити адаптивне харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, що харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.

7. Керівникам закладів освіти забезпечити:
- наявність попередніх протоколів щодо організації роботи закладу в період адаптативного карантину;
-  наявність журналів для обліку поточного скринінгу дітей та працівників закладу; 
-    наявність у працівників засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
-    навчання серед працівників щодо правил використання засобів індивідуального захисту, їх утилізації та контроль за дотриманням цих правил;
-    постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах;
-    інформування щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
-    дезінфекцію поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;
-    вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;
-    провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям закладу та почергове провітрювання кімнат протягом дня;
-    централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;
-    недоступність контейнерів (урн) для використаних ЗІЗ, запасів дезінфікуючих засобів та засобів для прибирання для дітей;
-    тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет) або організувати їм гнучкий графік з виконання інших обов’язків.

8. Працівники повинні:
-    регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше, ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
-    утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
-    самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Четвертий крок – життя  дітей поза межами закладів освіти.
Щоденний скринінг температури тіла дітей удома перед виходом до закладу освіти та повторний скринінг – у школі чи дитсадку та після повернення і з закладу освіти. 
 

Категория: Методичний кабінет | Просмотров: 574 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 4.7/3
Всего комментариев: 0
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
Увага!

 

Замовлення книжок!

Замовлення підручників для педагогічних працівників та учнів:

→ З-х класів

→ 7-х класів

Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2018р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz