Шляхи співпраці інклюзивно-ресурсного центру з батьками
Сьогодні інклюзивна освіта є не лише однією з фундаментальних засад розвитку освіти, але й філософією розуміння участі людини у житті суспільства. В інклюзивному освітньому просторі важливою є роль батьків, які беруть активну участь у цьому процесі і на них покладені певні зобов’язання.
17 січня 2020 року в КУ «Знам’янський ІРЦ Знам’янської МР» відбулося засідання круглого столу для батьків на тему: « Роль батьків в навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами».
Розпочався круглий стіл з перегляду фотовиставки «Наші діти - квіти життя», яка стала сюрпризом для батьків.
На початку заходу директор ІРЦ Лариса Мельник ознайомила учасників засідання із сутністю інклюзивної освіти та підкреслила важливу роль батьків, як ключових партнерів у навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами.
Вчитель-логопед Надія Білоконь розповіла про вплив батьків на формування мовленнєвого розвитку , а вчитель-реабілітолог Катерина Фоміна про важливість раннього втручання у фізичне здоров’я дітей з особливими освітніми потребами.
Батькам були запропоновані ігри і вправи для корекції психологічного, мовленнєвого, фізичного розвитку дітей та перегляд відео-ролика про пристосування дітей з особливими освітніми потребами в соціумі.
За чашечкою кави батьки поділились досвідом виховання дітей в своїх родинах та висловили теплі враження і щиру подяку працівникам ІРЦ за роботу з їхніми дітьми.
Директор
КУ «Знам’янський ІРЦ Знам’янської МР»
Лариса МЕЛЬНИК
|