Будні інклюзивно-ресурсного центру
В 2019- 2020 навчальному році на підставі висновків комунальної установи «Знам’янський інклюзивно-ресурсний центр Знам’янської міської ради» в закладах дошкільної освіти міста отримують корекційну допомогу 133 дитини з різними порушеннями мовлення, а також навчаються і виховуються 6 дітей з інвалідністю.
В рамках постійно діючої школи « Інклюзивна освіта . Крок за кроком» з 02.12.по 09.12. 2019 року працівниками центру проводилося вивчення стану освітнього середовища дітей, які мають особливі освітні потреби в закладах дошкільної освіти міста.
Спеціалісти інклюзивно-ресурсного центру проводили бесіди та консультації з керівниками закладів дошкільної освіти та педагогічними працівниками з даного питання.
Надані загальні рекомендації щодо просторово-фізичного середовища , мовленнєво-комунікативної, емоційно-вольової сфери та навчальної діяльності дітей з порушеннями мовлення та дітей з інвалідністю.
В кожному закладі фахівці ІРЦ залишили методичні рекомендації вчителям-логопедам та вихователям щодо корекційної роботи з дітьми дошкільного віку, які мають порушення опорно-рухового апарату, ринолалію, розлади аутистичного спектру та інтелектуальні порушення.
Директор
КУ «Знам’янський ІРЦ Знам’янської МР»
Лариса МЕЛЬНИК
|