В Закладі Дошкільної Освіти №3 «ІВУШКА» для дітей першої молодшої групи №2 «БДЖІЛКА» основним із шляхів пізнання довкілля є гра.Різноманітність її форм уводить дитину у сферу реальних життєвих предметів,її призначення,спосіб використання,допомагає пізнати саму себе,свої можливості та здібності.
Початок розвитку мислення залежить від руки.У процесі діяльності мязи рук виконують три головні функції : органів слуху,органів пізнання,акумулятор енергії( і для самих мязів і для інших органів). Якщо дитина обмацує якийсь предмет ,її мязи та шкіра рук у цей час учать очі й мозок бачити,розрізняти,запам’ятовувати.
Одна з найулюбленіших ігор дітей – розкладання предметів за величиною,кольором ,формою.Це такі ігри ,як «Знайди пару»,»Де чий будиночок»тощо.
Рука пізнає,а мозок фіксує відчуття і сприйняття,поєднує їх із зоровим, слуховим у складні інтегровані зображення та уявлення.
Урізноманітнене предметно-ігрове середовище допомагає малюкам розвиватися всебічно,вправлятися у розрізненні кольорів,форм предметів,поступово оволодівати практичними вміннями та навичками дій з предметами.