П`ятниця, 24.11.2017, 13:00
Вітаємо Вас, Гість


Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Главная » 2017 » Жовтень » 26 » Круглий стіл для працівників психологічної служби з питань діяльності в умовах інклюзивного навчання
20:05
Круглий стіл для працівників психологічної служби з питань діяльності в умовах інклюзивного навчання

Круглий стіл для працівників психологічної служби з питань діяльності  в умовах інклюзивного навчання

Одною з моделей навчання в системі освіти України є інклюзивне навчання, що має на меті забезпечити право на якісну освіту дітям з особливими освітніми потребами. Цей процес носить інноваційний та творчий характер методів навчання з урахуванням особливих освітніх потреб його учасників.
Особливістю навчально-виховного процесу дітей в умовах інклюзії виступає корекційна складова, яка є невід’ємною частиною навчального процесу. Важлива роль у цій роботі відводиться працівникам психологічної служби.
24 жовтня 2017 року на базі НВК «ЗШ І-ІІІ ступенів № 3- гімназія» пройшло засідання круглого  столу для соціальних педагогів та практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів міста.
З питань розвитку інклюзивної освіти в навчальних закладах міста виступила завідувач міською ПМПК Білоконь Надія Володимирівна. Організаційні аспекти роботи працівників психологічної служби в умовах інклюзивної освіти в своїй доповіді окреслила методист Босненко Марина Миколаївна.
Розробляючи індивідуальні програми розвитку для кожної дитини, що навчається за інклюзивною формою слід залучити до співпраці групу фахівців з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дитини з особливими освітніми потребами. З алгоритмом і особливостями розробки такої програми присутніх ознайомила вчитель початкової школи, яка працює в інклюзивному класі Андреєва Наталія Дмитрівна.
Практичні психологи Денисова Ольга Олександрівна (НВК «ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 - гімназія») та Арнатовська Світлана Сергіївна (НВК «ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 - ліцей») поділилися власним досвідом організації психологічного супроводу дітей, що навчаються в умовах інклюзії та роботи консультативно-просвітницького характеру з батьками цих дітей.
Отже, успішність навчання дитини з особливими освітніми потребами залежить від вчасно наданої допомоги всіма фахівцями та тісної співпраці з батьками.

 

Н.Білоконь, завідувач ПМПК
 

Категория: Методичний кабінет | Просмотров: 71 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входу
Пошук
Нові статті
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2015
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz