Середа, 13.12.2017, 01:25
Вітаємо Вас, Гість


Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Главная » 2017 » Лютий » 23 » Використання ІКТ на уроках фізики
08:34
Використання ІКТ на уроках фізики

Використання ІКТ на уроках фізики

На сучасному етапі школа має виховувати творчу особистість, упевнену у своїх силах, здатну до саморозвитку, самовиховання та самоосвіти. Для здійснення цього завдання вчитель повинен бути не тільки носієм інформації, але й педагогом, психологом, здатним здійснювати адекватну психологічну підтримку і корекцію особистості, яка формується в такий непростий період розвитку суспільства.

Сьогодні перед педагогічною наукою стоїть проблема, як збільшити зацікавленість учнів у вивченні фізики. Одна з причин втрати зацікавленості – це проведення уроків традиційними методами навчання. Тому протягом всієї педагогічної діяльності постійно працюю над удосконаленням уроку. Що потрібно зробити, щоб кожен урок став цікавим? Від чого відштовхуюсь у системі роботи з вдосконалення уроку?

В своїй роботі надаю перевагу активним методам навчання, здійснюю діалог із учнями, пропоную різні форми самостійної і творчої роботи. Значну увагу приділяю визначенню форм взаємодії вчителя й учнів, добору таких методів роботи, які сприяють формуванню й розвитку в учнів логічного мислення, бажання вчитися.

Моє проблемне питання: «Розвиток пізнавальної активності учнів на основі нових ІКТ навчання на уроках фізики та математики».

Кожен сучасний вчитель не відмовився б мати в своєму кабінеті комп’ютер та інтерактивну дошку. Та сам комп’ютер, навіть найсучасніший, без вчителя працювати не буде, тому вчителю потрібно опанувати новітні ІКТ і застосовувати їх як під час проведення уроків, так і для виховних заходів, інформаційних годин, тощо.

Для мене, як для вчителя, головними перевагами комп’ютерного навчання є такі:

• Полегшення праці вчителя.

• Індивідуалізація навчання.

• Збільшення швидкості одержання інформації.

• Можливість моделювання і демонстрації процесів, не доступних для спостереження в умовах школи.

Серед величезного різноманіття навчальних мультимедійний засобів найбільш ефективними вважаються:

• Моделювання реальних об’єктів.

• Відео демонстрації.

• Навчальні фільми.

• Комп’ютерні тренажери.

• Мультимедійні презентації.

На своїх уроках я намагаюся якомога частіше використовувати ІКТ,особливо з учнями старших класів,яким дуже подобається готувати презентації, демонструвати підбірки фото та відео матеріалів.

Вчитель Коновальчук І.Ю.

Категория: ЗОШ №7 | Просмотров: 72 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входу
Пошук
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2015
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz