Корекційно-розвиткова робота. Навчальний семінар для вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими потребами.
Корекційно-розвиткова робота. Навчальний семінар для вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими потребами. В НВК «Знам’янська І-ІІІ ступенів № 3 гімназія» на індивідуальній та інклюзивній формі навчання перебуває 24 учні з різними вадами розвитку. Корекційна діяльність являється складовою частиною навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку і їй відводиться значне місце в корекційно-педагогічному процесі. В основу роботи педагогів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами в цьому навчальному закладі покладено сучасне наукове розуміння компенсації та корекції, адаптації та інтеграції в суспільство дітей з вадами розвитку різних нозологій. 30.11.2016 року пройшов семінар на тему: «Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями різних нозологій на засадах особистісно-зорієнтованого навчання». Перед колегами досвідом роботи з дітьми, які мають затримку психічного розвитку виступила вчитель Демченко Наталія Афанасіївна. Вона розповіла, як організувати навчально-виховний процес в поєднанні з корекційно-розвитковою роботою, враховуючи особливості психофізичного розвитку таких дітей.Зінченко Олена Михайлівна розповіла про корекційно-розвиткову роботу, яка проводиться з молодшими школярами з порушенням емоційно-вольової сфери. Всіх присутніх зацікавили форми роботи, які використовує вчитель на уроках з дитиною, що перебуває на інклюзивній формі навчання.Всіх присутніх зацікавила презентація на тему: «Роль корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби в навчально-виховному процесі», яку створила Андрєєва Наталія Дмитрівна. Учні з вадами зору постійно потребують допомоги вчителя. Довгаленко Людмила Григорівна, яка працює із слабозорою дитиною розповіла колегам про основні принципи адаптації наочного матеріалу для дітей з порушенням зору. Вчителі переглянули виставку портфоліо учнів і дидактичний матеріал для корекції у дітей моторик та всіх пізнавальних процесів. Заступник директора з навчально-виховної роботи закладу Грузін Валентина Володимирівна в своєму виступі підкреслила, що уроки побудовані на особистісно зорієнтованій взаємодії, дають змогу здійснити індивідуальний підхід, стимулюючий, пізнавальний, навчають школярів визначити шляхи здобуття знань, умінь і навичок. Завідувач міською психолого-медико-педогогічною консультацією Н. Білоконь звернула увагу присутніх на підвищення фахового рівня вчителів з питань індивідуального та інклюзивного навчання дітей з вадами розвитку та висловила слова подяки за їх професійний підхід в роботі з особливими дітьми.
БІЛОКОНЬ Н,
|