Турбота, емпатійність, чуйність - 1 Березня 2016 - Відділ освіти м.Знам'янка
Вівторок, 17.01.2017, 10:53
Вітаємо Вас, Гість


Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Главная » 2016 » Березень » 1 » Турбота, емпатійність, чуйність
11:30
Турбота, емпатійність, чуйність

                                                    Дитина, розвиток якої ускладнений дефектом,

                            не просто менш розвинена, ніж її

                                         нормальні однолітки, але розвинена інакше.

Л. С. Виготський.

 

Кожна дитина – особлива. Але все ж є діти, про яких говорять “особливі” не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а задля того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей.

Діти з розладами розвитку – це діти, у яких унаслідок уродженої недостатності  або набутого органічного ураження сенсорних органів, опорно–рухового апарату або ЦНС є відхилення від нормального розвитку психічних процесів.

Незалежно від стану здоров’я, наявності порушення в розвитку, кожна дитина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти дітей.

В Знам’янській ЗШ І – ІІІ ст.№7 навчаються 4 учні з особливими освітніми потребами. Двоє навчаються на індивідуальній формі навчання – Протівцев Максим, учень 10 класу, та Абдрейкін Вячеслав, учень 8 класу; двоє – на інклюзивній формі навчання – Полянський Ігор, учень 1 класу, та Постовітенко Станіслав, учень 6 класу.

Вчителі надають цим дітям можливість повноцінного соціального життя, допомагають активно включитись в життєдіяльність колективу однолітків. В нашому освітньому закладі домінує турбота, емпатійність, чуйність і тактовна взаємодія до таких дітей, ставлення до неї як до рівноправного члена колективу.

З такими дітьми проводяться коригувальні заняття, головна мета яких – підвищення рівня загального розвитку учнів, заповнення прогалин попереднього розвитку, індивідуальна робота з формування недостатньо засвоєних умінь і навичок, коригування відхилень у розвитку емоційно – вольової та пізнавальної сфери.

Школа постійно підтримує тісний зв'язок із батьками та опікунами дітей даної категорії, проводяться бесіди, консультації для спілкування з цими дітьми.

Дуже приємно, що корекційна робота в цьому напрямку має позитивні результати і зміни на краще в поведінці та навчанні дітей.

 

Практичний психолог

                                                                                                                                                                                                                                                 Мухіна А. О.

 

 

 

 

Категория: ЗОШ №7 | Просмотров: 98 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входу
Пошук
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2015
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz