Проведення педагогічних засідань в нетрадиційній обстановці – стало доброю традицією в Будинку дитячої та юнацької творчості.
15 березня 2012 року відбулася методична кав’ярня на тему: «Інформаційні технології, як один із засобів удосконалення навчально-виховного процесу».
Методисти закладу підготували презентацію, для легшого сприйняття цієї теми, продемонстрували її за допомогою комп’ютера. Основні питання були висвітлені у таблицях.
Методист Огіренко О. висвітлила завдання теми:
Удосконалити систему підготовки педагогів до використання сучасних інформаційних технологій.
Теоретично обґрунтувати шляхи впровадження сучасних освітніх інформаційних технологій у навчально-виховний процес.
Створити методично-інформаційний центр із розробки дидактичних матеріалів, ознайомлення і опанування новітніми інформаційними технологіями і методиками їх застосування.
Експериментально перевірити ефективність використання в навчально-виховному процесі закладу комплексу інформаційних технологій навчання.
В процесі обговорення теми педагоги визначили напрямки роботи з підвищення комп’ютерної компетентності.
Забезпечення педагогічного складу закладу доступу до інформаційних ресурсів, технологій, навчально-методичної літератури
Співпраця з інститутами, іншими установами
Відвідування та участь у конкурсах семінарах, тренінгах різних рівнів
Самоосвіта
Методист Огіренко О. висвітлила завдання теми:
Удосконалити систему підготовки педагогів до використання сучасних інформаційних технологій.
Теоретично обґрунтувати шляхи впровадження сучасних освітніх інформаційних технологій у навчально-виховний процес.
Створити методично-інформаційний центр із розробки дидактичних матеріалів, ознайомлення і опанування новітніми інформаційними технологіями і методиками їх застосування.
Експериментально перевірити ефективність використання в навчально-виховному процесі закладу комплексу інформаційних технологій навчання.
В процесі обговорення теми педагоги визначили напрямки роботи з підвищення комп’ютерної компетентності.
Забезпечення педагогічного складу закладу доступу до інформаційних ресурсів, технологій, навчально-методичної літератури
Співпраця з інститутами, іншими установами
Відвідування та участь у конкурсах семінарах, тренінгах різних рівнів
Самоосвіта
Обговорили умови за яких можливий розвиток педагогічних технологій на основі інформаційних:
організації навчально - виховного процесу з урахуванням сучасних досягнень у сфері інформаційних технологій;
розробки методики, яка реалізує інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі;
підготовка педагогів, здатних до професійної самореалізації в умовах інформатизації суспільства.
Наприкінці засідання педагоги зробили висновки, що Інформаційні технології в навчальному процесі дозволяють:
активізувати пізнавальну діяльність вихованців;
забезпечити позитивну мотивацію навчання;
проводити заняття на високому естетичному і емоційному рівні;
забезпечувати високий ступінь диференціації навчання (майже індивідуалізацію);
збільшувати обсяг виконуваної роботи на занятті в 1,5-2 рази;
забезпечити доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів.
Будь-які інновації є постійним джерелом прогресивного руху педагогічної науки і практики, і в кінцевому підсумку впливають на якість змісту освіти , виховання, на процес формування особистості, що навчається і є майбутнім громадянином інформаційного суспільства.